پدر ادینسون کاوانی:او از بچگی دوست داشت برای رئال بازی کند

 Edinson Cavani - Napoli

پدر ادینسون کاوانی در گفتگو با مارکا تی وی از رویاها و آرزوهای پسرش صحبت کرده .

لوئیس کاوانی که پسرش در حال حاضر در ناپولی توپ می زند اعلام کرده که ادینسون دوست دارد تا روزی در یکی از تیم های بزرگ اروپا توپ بزند.

او به صورت خاص و ویژه ای به تمجید از رئال مادرید پرداخته و البته از بارسلونا و برخی از تیم های قدرتمند لیگ برتر هم نام برده.

لوئیس کاوانی خودش یکی از فوتبالیست های سرشناس کشور اروگوئه بوده و حالا شاهد درخشش پسرش در عرصه فوتبال است و خودش یک سرمربی سرشناس در منطقه سالتوی اروگوئه است. او حالا در گفتگویی با برنامه فوتبولروی مارکا تی وی شرکت کرده و درمورد رویاهای پسرش که بازی کردن در رئال مادرید است گفته:« رئال مادرید تیمی است که در هر بازی 10 موقعیت گلزنی دارد و این تیم، شرایط ایده آلی را برای ادینسون فراهم خواهد ساخت.رئال تیم ادیه آلی برای ادینسون است . او از زمانی که بچه بود همیشه دوست داشت که به رئال برود.»

 

 

او در ادامه اعلام کرد که خود ادینسون خواهان آن است تا به تیمی به مراتب قدرتمندتر از ناپولی برود؛ نه فقط رئال مادرید، بلکه هر تیم دیگری که بتواند مبلغ ذکر شده در بند جدایی زودهنگام کاوانی یعنی 63 میلیون یورو را بپردازد، با استقبال پدر این ستاره اروگوئه ای و خود او روبرو خواهد شد.

این درحالی است که سران باشگاه ناپولی در بازار تابستانی با پیشنهاد 50 میلیون یورویی برای انتقال او با تیمی دیگر مخالفت کردند. لوئیس کاوانی در ادامه صحبت هایش گفت:« ما امیدواریم که او بتواند به یک تیم بزرگ منتقل شود؛ رئال مادرید، بارسلونا و یا یک تیم انگلیسی درجه یک.»

کاوانی در حال حاضر با زدن 16 گل در رقابت های این فصل سری آ در صدرجدول گلزنان سری آ است و با این گلزنی ها تیمش را در رده سوم جدول سری آ می بیند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 22 دی 1391 ا 17:25 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.